sobota, 3 listopada 2018

Zbiórka 09.11.2018r.

W najbliższy piątek - 09.11.2018r. - czeka nas wyjątkowa zbiórka! Wyjście pod pomnik 10. Pułku Ułanów Litewskich na ulicy Kawaleryjskiej. Oddamy tam hołd tym, którzy walczyli o naszą wolność, zapalimy znicze i wrócimy do harcówki, by kontynuować naukę piosenki na festiwal.

Każdy zuch musi mieć ze sobą zgodę na wyjście, to te karteczki, które druhny rozdawały na ostatniej zbiórce ;). Jeśli ktoś jej nie dostał, to nie ma się co martwić, można ją wydrukować klikając >TUTAJ<. Jeśli jednak nie mają Państwo możliwości wydruku, to też nie problem! Będą na państwa czekać w harcówce przed zbiórką.

Na zbiórkę zapraszamy wszystkie zuchy, które już rozpoczęły swoją przygodę w naszej gromadzie jak i te, które dopiero chcą ją rozpocząć. Ubierzcie się ciepło, włóżcie swoje chusty, zabierzcie zgody oraz uśmiech i przychodźcie jak najliczniej!

Oczywiście nie zapominamy o nauce tekstu piosenki festiwalowej! Oto on:

DROGA
1.Wczoraj znów wyruszyłem, wziąłem wodę i chleb
Troski swe zostawiłem, plecak ciężki, że aż tnie
Zostawiłem za sobą swój rodzinny dom
Dziś rozstaje się z Tobą żegnaj wiec miła ma
Ref.:
W drogę, póki serce młode,
Póki sił jeszcze wystarczy mi
By wyruszyć pod wiatr.
2.Przede mną jeszcze tyle miejsc nieznanych,
Tysiącu ludzi z małych miast
I tyle marzeń wiatrem kołysanych
I tyle nieznanych dróg.
Ref.

Do zobaczenia na zbiórce!
                                                              CZUJ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz